Julkaisu

Reference

Palomäki S, Vanhala A. Patients’ Complaints and Managers’ Responses as a Process of Institutional Interaction. In: Albach H, Meffert H, Pinkwart A, Reichwald R, Eiff von W, eds. Boundaryless Hospital , p. 321-340. Springer Berlin Heidenberg, 2016.

Julkaisutiedot

Julkaisutyyppi: Luku tiet. kirjassa/sarjaj:ssa.
Kansainvälinen.
Kieli: Englanti.

Teksti/tiivistelmä: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-662-49012-9_18

Publication data

Publication type: Chapter in monograph/series.
International.
In English.

Text/summary: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-662-49012-9_18


Tekijät

Contributors

Tampereen yliopistollinen sairaala

  • Neuroalojen ja kuntoutuksen vastuualue
    • Anni Vanhala

Tampere University Hospital


Julkaisutietokanta 2.5.2017 Publications Data Base 2.5.2017